Antal sidvisningar

2012-04-30

Fågelkvitter

Hej alla finigar!
Hade en tidig start på morgonen. For tidigt iväg till bageriet & köpte med mig frukostfrallor & åkte över med till mamma & pappa.
De är också lediga idag när det är klämdag, bara älsklingen jobbar.
Det blev frukost i trädgården i solskenet med en filt över knäna & fågelkvitter i öronen.
Livskvalité!
  
Idag är en dag fulltecknad dag i min kalender.
Först blir det en fika med Karlskronatösen. Dte ska bli superskoj, vi har nämligen haft svårt att träffas då vi båda har flyttat & haft intensiva perioder under ett helt år.
Herregud vad tiden går!

Därefter ska jag träffa sköna bönan C, alltid lika trevligt för en lunchdate. Det lutar åt mitt favoritställe som serverar kinsesisk mat bla.

Senare i eftermiddag bär det av till ön för Valborgsmässofirande hos fina familjen Allegra.
Det är alltid garanetrat trevlig & framförallt god mat. Då herrn i familjen är en pärla i köket & alltid bjuder på något spännande till smaklökarna.
Mysigt med en riktig bras blir det också!
En garanterad lyckad kväll att se fram emot!

Här kommer lite inspiration ifrån mitt morgonsurf, håll tillgodo!
Snyggt & industriellt
Ååå vad jag längtar till jag får hem min kontorsstol som ser ut som ovan!
Can´t wait!
Smeg


Nähä nu är det avfärd mot staden!

Há en UNDERBAR valborgsmässoafton girlies!
Candyshot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar