Antal sidvisningar

2012-04-04

I´m in love!!!

....i ett porslin
hihi lite tokigt kanske?!
 jag älskar det vita, svarta, gråa och högblank aluminium/silver.
Sedan är jag ju lite tokig i saker med en liten twist, å det är precis vad jag har fått uppo ögonen för nu...

Ett sprakande vitt porslin med en härlig överraskning. Det finns i 2 utförande och jag kan helt enkelt inte bestämma mig för vilken jag ska klicka hem...
vad tycker ni?


Visst är de ljuvliga? Jag är stormförtjust i dem. I vanliga fall hade jag nog valt med platinum men nu är jag lite tveksam känns som att gold är lite mer edge och som inte det var nog så finns det 2 varianter lip teas eller drip teas vilket faller ni för?

Dessa underbara designade av Reiko Kaneko
min nya favorit!
Fånga dagen girlisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar