Antal sidvisningar

2012-04-10

Semester = långfrukost

Älsklingen åkte iväg tidigt imors själv kunde jag ligga kvar & dra mig. Konstig feeling det brukar verkligen vara tvärtom!
Hade svårt att ligga kvar så istället gick jag ner tände en brasa & åt en riktigt låååmgfrukost lyxade med björnbärssmoothie, inte dumt alls.

Tänkte ta en långpromenad efter det men fy sjutton vad kallt det var & blåsigt det blev ett snabbt varv runt kvarteret. Nu sitter jag med datorn vid brasan & snurar runt strax väntar

Svärmor for till det stora gula shopping-mekkat imorse & var gullig nog att fråga om jag hade något på önskelistan... jag skickade bud efter detta:

 Visst är de underbara de gamla "sockerlådorna" jag tänkte pryda min balkong med dessa & lite blommor, nu får jag bara hålla tummarna att svärmor hittar dem.

Tänkte oxå piffa upp dukningen lite med nya vårfärger så en liten önskan om koppar, fat och fina pajformar åkte också med.
Vilka färger faller du för?

C

1 kommentar:

  1. Hej,
    Ramlade in här via min kompis sin blogg: lifestylebylena
    Tänkte kolla vart man får tag i de fina kopparna och pajformerna osv som du har i detta inlägg? Superfina färger verkligen. Är nämligen på jakt efter ett rosa servis :)
    Fin blogg du har!

    SvaraRadera