Antal sidvisningar

2012-04-11

Morgonstund e guld värd!

God morgon alla fina!
Har varit uppe ett par timmar men i alla fall...
Idag bara måste jag ta mig i kragen & fylla på knäckeförrådet.
sen blir det fika på stan med finaste vännen.
En bra dag helt enkelt!
Efter miin sköna tidingsstund igår måste jag bara tipsa om schönna (läs sköna)
Jimmy Schönning som är med i senaste Plaza interiör.
En underbar inredare/designer med ett fantastiskt hem här kommer lite bilder ni kan njuta av ifrån hans vackra hem med edge!


Han finns även just idag på Dalani Home & Living, följ min länk & bli medlem så får du
150 kr att handla för:

Dessutom har de ett härligt magasin som man kan läsa online!
själv är jag sugen på att klicka hem denna fina kudde för att inte tala om den tillhörande pläden...

Nu knäckebrödsbak!
Have a sparkling day!

Candyshot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar