Antal sidvisningar

2012-04-26

Let´s go coral!

Hej sötisar!

Hoppas morgonen har startat på topp! Ledsen att jag inte hann uppdatera igår men det blev girl´s gone coral igår ;)
Sötaste vännerna miss K & fröken S följde med mig på clubkvällen hos Make up store & raraste tjejerna som jobbade där visade upp nya sommar kollektionen Coral. Visst är den sweet


Titta på söta Elin som har nya looken Coral

Denna fina vågade eyedust fick följa med mig hem
 
Den heter Luna. Jag är en fegis vad det gäller smink svart, grått, brunt & beige är My thing men nu ska här färgsprakas.

Idag slutar jag lite tidigt så därför ska jag ta en tur till favoritstället Design House STHLM
Behöver ingenting egentligen men lite inspiratin är ju alltid underbart!

Catch you later girlies!

Candyshot



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar