Antal sidvisningar

2012-04-24

SOLSTRÅLAR

Strålande, vilket toppenhumör jag är på idag!
Solen skiner, livet känns lekande lätt & humöret är på topp.
Efter jobbet igår tog fina C & jag en långpromenad längs sundet HELT AMAZING.
Det var som att strosa genom sound of music, fåglarna kvittrade så jag har aldrig hört på maken våren har verkligen slagit till...igen.
Hoppas att det håller i sig till helgen.
Då blir det fika på balkongen!
Kanske det kan bli så här fint:
Himmelskt blått!

Har börjat ta mig an kontoret här hemma.
Vi har inte lagt några större pengar på det utan kör IKEA till vi vet vad vi vill ha.
Så får det bytas ut successivt.
Detta skrivbordet har vi (lånad bild)
En sak som jag däremot vet att jag vill ha eller ;-) vi vill ha är Eames stolen...
frågan är bara vilken?
Jag ERKÄNNER jag har redan klickat hem en...
det blev den svarta sitsen men med eiffelben... & gungstol
Vad tycker ni?

Egentligen skulle jag helst av allt velat införskaffat denna men...
DIAMOND CHAIR 421LU AV HARRY BERTOIA
den är för dyr & passar nog inte som kontorsstol! Det är i alla fall vad jag försöker intala mig som plåster på såren.
En replica av Harry Bertoia.
Visst är den väl
ALLDELES, ALLDELES UNDERBAR
men vad är väl en bal på slottet, flickor?!

Återkommer under dagen måste bara visa vad jag har för drömskrivbord. Ska bara leta lite i mina bildmappar.

Catch u later ladies!
Candyshot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar