Antal sidvisningar

2012-04-16

DÅLIGT SAMVETE

...bloggsamvete...
SHIT,  vad dålig jag är på att få ner något över helgerna. Sjutton oxå är det inte då man borde ha som mest tid att plita ned något?!

Däremot är mitt inrednings- & trädgårdssamvete på topp.
Torsdag blev en helkväll hos god vän med ost å vin: Bäst vad det var fick jag leka frisör då söta vännen kände behov av att bli vårpiffig med ett ganska gott resultat faktiskt lite ljusa slingor är hon nu redo för vår & kärlek. Hela fredagen gick åt till TOKSTÄDNING!
Allt städades ur från golv till tak eftersom vi lovat att hålla visning av huset på lördagen så fanns det ingen återvändo. Egentligen är jag städmänniska, tycker om att ha rent och snyggt runt mig för då mår jag bra. Jag har svårt att koppla av och njuta om det är skitigt eller rörigt runt omkring mig. Så det var inte så skitigt hemma men ni vet ju hur det är...man vill flytta runt saker lite, hittar inspiration till att göra om man vill ju ha det så där...PERFEKT!

Pricken över i:et var verkligen när jag åkte bort till sötaste tjejerna på Blomsterlandet för att fixa en härlig bukett. Sötaste Johanna band ihop en underbar rosbukett i tre olika nyanser, ska lägga upp den här lite senare.

Efter visningen blev det en spontantur till söta vänner vid 15-tiden & där blev vi fast. En kaffekopp blev en grillning & ett glas rött blev en drink å plötsligt var klockan inte tre på eftermiddagen längre utan 03.00 & vi lånade en cykel & for hem men mycket trevligt vart det.

Surfade runt lite idag & hittade lite härliga foton från BoConcept

 
ses ikväll!
Candyshot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar