Antal sidvisningar

2012-04-22

Evening girlies

Ååå NEEJ!
Inte ny design här när man bloggar jag började ju just få kläm på den gamla.
Jaja jag kastar mig ut *ler*
Tråkig som jag äär har jag fått en hang up på...
jaja lampor (ja är en lampaholic) & porslin...
Ni får en inspirations serie med pics på porslin igen, bre with me girls.


Idag har vi haft en slit & mys dag. Vi fick jord levererat i fredags så vi har börjat med vad som förhoppningsvis ska bli en grön gräsmatta.
Därefter gjorde vi oss iordning å strosade en sväng på stan. Jag har ju även lite cravings för glasflaskor & keramikkannor... hittade en superfin ifrå Bruka Design som fick följa med hem.

Oj sorry sista blev visst lite suddig... men fin var den, ångrar lite att jag inte köpte den lilla mjölkkannan får kanske ändra på det i veckan.

Nu blir det soffhäng, å så måste jag följa er fina bloggisar hemma hos er!
Candyshot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar