Antal sidvisningar

2012-04-06

Glad påsk!

Vilken härlig start på morgonen när man vet att några dagar framöver betsår av ledighet.
Somnade med ett litet leende på läpparna för igår kväll strax innan 24 hörde jag att det lades något i vår postlåda & nyfiken som man är smög jag ut och tog in det vackra kuvertet.
2 av våra finaste vänner ska knyta kärlekens band n må tro att jag somnade med ett leende på läpparna & de söta tu var förbi här på morgonen. Vi var de första som upptäckte det hela ni må tro att jag gått & väntat på att det skulle bli skaplig tid att ringa till dem imorse.

Igår påskpyntade jag lite i alla fall och så här ser det ut på mina bord:

 

Igår fick jag en fin blomma av älsklingen inte dumt alls med choklad å skumpa i det passar mig perfekt, visst är han rar
Nu bär det av på namnggivningsfest
njut av dagen sötisar!
kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar