Antal sidvisningar

2012-04-27

Klara, färdiga...LÅNGHELG

Underbart bara någa timmar till sen är det långhelg!
Det ska bli sååå skönt. Hoppas på lovely weather oxå det vore toppen.
DÅ kanske man kan få använda fina balkongen att fika på det vore, sweet.
Apropå balkong har ni sett de nya finurliga balkonglådorna?


De heter On the edge & kommer ifrån Adesso och finns från 150:- finns just nu att klicka hem från Dalani för blygsamma 99:-

Om någon vecka är det dags för 1-års jubileum i tjejgänget för våra tjejmiddagar som jag drog igång. Så nu frossar jag i inspirationsbilder va fina dukningar. Någon som har några tips?
Detta är ganska typisk dukning hemma hos oss med färgen svart, vit & silver. Nu är jag sugen på lite mer färg utan att det känns barnkalas.
 
 

Dessa är ju lite färgglada men ändå neutrala.
Det här är dock en favorit:


Hmm.. jag är nog ändå sugen på något mer färgglatt, får ta en runda på stan!
Men tips på centerpiece tages tacksamt emot.

Have fun sweeties!

Candyshot


2 kommentarer:

  1. Härliga dukningar! Man blir ju så himla glad när man ser dessa underbara färger!
    Jag skrev ju för litt sedan att jag ville ha lite inspiration och info om porlin du hade lagt upp på din blogg, och nu har jag faktiskt bestämt mig (också skrivit i min blogg): jag ska börja samla på Ib Laursen Mynte. Jag har blivit helt kär och det är inte så dyrt heller och det finns verkligen massor att välja på. Jag bara ÄLSKAR den rosa färgen...och den kommer passa fint till mitt vita och turkosa kök :)
    Tack igen för massa tips och inspiration!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du gillar min lilla vrå & att jag kunnat inpirera. Härligt med Ib Laursen det är också ett underbart porslin. Har själv införskaffat 2 rara vispskålar som jag bara älskar. Nu ska jagg genast surfa in till dig å kika runt.

    Kram på dig!

    SvaraRadera