Antal sidvisningar

2012-04-17

Vilket skämt!

Himmel vilket skämtväder vi har idag.
Imorse när jag for till jobbet var det soligt och faktiskt ganska skönt på morgonen. Efter en timme på jobbet kollar jag ut då är det helt grått och nu för en timme sedan sjönk temperaturen till +8 och plötsligt snöade. Nu när jag kikar ut så är solen framme igen. Stövlar eller ballerina? Aftonbladet eller Expressen?

Här kommer en liten bild från frukostbordet. Lovade ju er den igår egentligen men men...

Underbara Johanna på Blomsterlandet fixade denna fina till mig i helgen! Jag blir glad varje gång jag smyger förbi köksbordet, den är helt underbar!

Just nu har jag blivit nyförälskad i Månses Design. Hade en liten crush i somras på den fina serien & då använde jag det OFTA till min dukning men så tröttnade jag lite men nu åker den fram igen.
Helt underbart porslin med rara, stilrena detaljer
Svart & vitt -that´s my thing!

FORMEX


 Nyhet!
 My favorite!
Murgrönan i mitten med måttot:
"Dagen blir toppen!"

Há en FAB day- vänner
Candyshot


1 kommentar:

  1. Åh vilken ljuvlig bukett! Och de blåvita kopparna är helt i min smak. Kul att du hittat in till mig :)

    SvaraRadera