Antal sidvisningar

2012-05-02

Solgult!

Underbart väder & sommarfeelings igår på shoppingtripen med söta blivande fru K & herr J resulterade i busköp. Jag är en klassiker i min klädstil ibland med viss twist men en liten fegis. Döm av älsklingens förvåning när han får vara smakråd på ett par kanariegula jeans. Älsklingen godkände så de fick följa med hem i påsen. Idag skiner jag därför upp tillvaron för världen i mina gula byxor. Solsken var det här!


Visst är de fina?
Vilka färger kör du i vår?

Jag funderar på att klicka hem ett par sådana här för att matcha mina byxor:
Flower Clip - Gul, 2-pack

Fånga dagen ladies!

Candyshot

2 kommentarer:

  1. Wow, snygga jeans. Själv köpte jag mintgröna byxor för några veckor sedan och är sååå nöjd! Och jag bara älskar att våren äntligen är här!
    Ha en toppen dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej du fina!

    Vad glad jag blev a du lämnade fotspår. Jag åller med dig underbart med vårväder ÄNTLIGEN! Fräckt med mintgröna byxor det låter fräckt. Nu lyser vi upp våren med våra glada brallisar!

    Kramizar tebax!

    SvaraRadera