Antal sidvisningar

2012-04-07

EFTERLYSNING!!!

Vart tog vårvädret vägen?
Brrr...riktigt kallt, snöigt å blåsigt e inte min melodi men men mitt humör ska ej förgås!
Mycket trevlig dag/kväll igår. Efter namngivningen kom våra fina vänner som ska gifta sig i september förbi. Glada skratt och mys framför brasan = en lyckad kväll.
       
Ska väl erkännas att en & annan påskgodis slank ner!

Ikväll kommer finaste vännen från STHLM hit sötaste miss C.

Nu imorse har jag faktiskt redan hunnit pyssla lite. Ni minns kanske att jag förra helgen var i min favoritbutik???
Lite fina skaer fick ju följa med hem & nu har jag hittat en plats för min nya favoritpryl under trappen vad tycker ni?

Tja, jag är riktigt nöjd med min myslampa. Den ger ett kanonfint sken på kvällarna & är en riktigt cool detalj. Ni kan förstå att jag blev inspirerad i butiken med så fin display eller hur!
Vaad har ni för favoritprylar i ert hem?
Kryp upp i soffan framför brasan å mys med er det ska jag göra en stund nu & försjunka i nya Plaza som landade i lådan igår!
Há en underbar dag
kramizar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar