Antal sidvisningar

2012-05-21

Summerfeeling

Långledigheten gav mersmak
nu vil jag ha
SEMESTER!!!
Detta är semester för mig


Ååå vad jag längtar efter försmaken jag fick i helgen.
Har inte hunnit skriva så mycket som en rad för det har varit avkopplande men fullspäckat.
Nybyggda huset har kompletteringsmålats, balkongräcket har blivit antracitgrått & MYCKET SNYGGT!
Sen har jag bokat resa till Malta för min söta mams som fyller jämna år. Håller fortfarande på att planera boende & utflykter är det någon som har några goda idéer eller tips så säg gärna till.
Det ska bli så mysigt att få överraska henne & åka iväg med henne hela familjen det har hon nämligen alltid pratat om, hoppas det blir en glad överraskning!n
Nu ska jag jobba några timmar till innan jag åker hem & bokar det sista!

Njut av solen girlies
 Candyshot

1 kommentar:

  1. God morgon!
    Jag är rätt så säker på att hon kommer att tycka om din överraskning. Jag överraskade syrran för några veckor sedan med att åka över till London där hon bor och bara komma upp på hennes jobb och hon blev så himla glad och överraskad. Det är kul med överraskningar, så din mamma kommer at bli jätteglad!
    Ha en trevlig helg!
    Kram kram

    SvaraRadera