Antal sidvisningar

2012-05-08

What a beautiful day!

Härlig start på morgonen! Nynnade på låten i inläggets titel hela morronen. Vaknade av fågelkvitter utanför fönstret idag. Därför blev jag klar mycket tidigare & hann faktiskt ta tidningen & sätta mig på trappen med en kopp kaffe & tidning i solskenet UNDERBART!!!
Vilken start!
Träffade finaste bror igår med sambo efter jobbet. Strosade runt en stund i staden. Det var superskönt särskilt eftersom jag kom hem sent från jobbet då det var så tokmycket att göra.
Det blev så konstigt igår för iom kanonvädret så var klockan supermycket fast det kändes som den bara var typ 15 när jag kom hem konstig men härlig feeling.
Lovade er söta bilder från min middag så här kommer det

Förrätt

Huvudrätt
Dessert

Kaffet

Tänkte ge er lite barnrumsinspiraation från Family Living. Blev lite inspirerad då söta vännen miss L fått ett litet underbar sessa vid namn Mollie.

Härliga färger flickit å glatt ifrån H&M Home som jag just nu har en crush på
eller lite mer neutralt
Mysigt mysigt!

CaRpE DiEm girlies!
Candyshot


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar