Antal sidvisningar

2012-05-14

Bloggtorka

Usch känner mig urtråkig
helt plötsligt har jag inget att säga, konstig känsla för det har hänt massor med roliga saker de här dagarna.
Hade en underbar morgon i söndags vaknade tidigt, väckte mitt hjärta & vi gick en lååång morognpromenad.
Satt på bryggan å pratade innan vi gick & köpte nybakta frallor på bageriet som intogs på balkongen i solskenet. Så här vackert var det:

Passade oxå på att plocka årets första liljekonvalj bukett.
Ljuvligt!
Vid frukosten på balkongen fick vi gullig påhälsning av en söt liten kanin & bambi.
Helt otroligt eftersom vi bor i stan, mitt i villa området, härligt!
På stan kikade jag lite på saker till balkongen & altanen

Gillar verkligen det marina inslaget. Vi har så funkismodernt invändigt så det skulle vara mysigt att ha lite marina inslag ute istället vad tror ni?
Igår kväll blev det även murikka tillagning med recept från mr Moberg
Älskar räkor så självklart stod det på menyn!

Há en härlig eftermiddag ladies

Candyshot



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar