Antal sidvisningar

2012-06-06

Jag har gjort slut efter över 10 år!

Efter över 10 år har jag gjort slut!
Förlåt Grekland men jag är nyförälskad och föremålet för min förälselse är
MALTA!

Vi kidnappade födelsedagsbarnet i fredags och det bar av till denna underbaara lilla ö med AMAZING invånare & atmosfär!

Som ni förstår är bloggtorkans orsak reseplanerande men nu e jag tillbaka, laddad med positiva vibbar och solbränd nästipp, brunbrända ben ååå såååååå mycket fräschare å piggare man känner sig.
Å tänk ändå var det bara en weekend.
Let´s do it again!

Hörs imorrn cutiepies!
 Candyshot


2 kommentarer:

  1. Ahhh såååå härligt!!!!

    Sv: Lite nyfiken på hur du gjorde med förfrågan ang reportage...tackade du ja? :)

    KRAM
    /Helena

    http://blogg.helenashem.se

    SvaraRadera
  2. Det var helt underbart! Ja det lutar åt ett repotage i slutet av sommarn/höstkanten!
    Tack söta du för hjälpen

    Många kramar

    SvaraRadera