Antal sidvisningar

2012-05-06

Nöjd

Åååå vilke mysig kväll det blev.
Ledsen att det inte blev något inlägg igår men d var lite mycket att fixa med.
Är så löjligt lycklig men mina macarones blev faktiskt riktigt lyckade. Här kommer de misslyckade platta eländena
men så här fina blev de nya igår med ett annat recept


Å vad nöjd jag blev att jag lyckades, det var riktigt skoj å baka

Jag hade ju färgtema: One colour - all in vilket blev ett dukningsdilemma för mig själv.
Vi är ju så svart/vit/silver/grå så färg nä, det har vi inte så mycket av!

Men så här blev dukningen färglad med lite servetter & ljus:



Älskar min nya gästbok, så stilren!

Både löparen & ljusen kommer ifrån H&M Home, riktigt schysst inredning till ett bra pris!

Nähä mina sötnosar, nu väntar en HÄRLIG söndag. Ska faktiskt ha UDERBARASTE familjen hit på middag, det blir favorit i repris ifrån gårdagen ska laga samma mat lite lat kanske men det var såååå gott.
Ska försöka lägga ut bilder ikväll på det jag bjöd på igår.

Njut av dagen finaste ni

Candyshot


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar