Antal sidvisningar

2012-05-04

Helt slut!

Jisses vilken dag, verkligen full fart mot helgen!
Har handlat, städat & förberett för tjejmiddagen imorrn.
Känns ganska bra förberett, härligt!
Lite sur är jag dock för jag tänkte ge mig på att göra macarones 
SUCK jä-ra franska påhitt!
smaken är toppen, färgen är underbar MEN...
de är PLATTA, platta som pannkakor!
Får väl ge mig på dem imorrn igen!
Tjejmiddagen imorrn har tema: FÄRGTEMA one colour all in!
Min färg e rosa hihi inte alls förvånade va?!
Därför var jag & pimpade naglarna i början på veckan.
Det blev ett kort inlägg vänner men jag ska slärpa mig till imorrn om jag hinner!
Allt beror på macarones hur de artar sig. Jag hoppas de blir så här fina
  
 
Pleeeeeeeasee let them be this cute!
Candyshot 

2 kommentarer:

  1. Åhhh vilka fina naglar, det var verkligen snyggt!
    Hoppas dina macarones blir bra imorgon, annars så är det ju tanken som räknas :) Och ha en toppen tjejmiddag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad gullig du är! Tack snälla! Middagen blev lyckad & tom mina macarones. Hoppas du oxå hade en toppenkväll
    kra

    SvaraRadera