Antal sidvisningar

2012-05-09

My oh my

Hello girlies!
Vilken lååång dag. Jag har verkligen fått min beskärda del av vår & allergi. Har i god tid tagit mina allergisprutor men nu när det ärså mycket i blom så blir jag suuupertrött.
Jag kunde sjutton suttit & sovit vid datorn på jobbet idag.
Tråkigt!

Fick ju mina fina saker ifrån millamix för några veckor sedan & jag bara ÄäÄÄÄlskar karaferna, titta såå fina de är:
(bild lånad av millamix.se) 

Mjölkkarafen har jag använt till vin, alldeles pefekt om man är 2-3 st å så är den superfin.
Klickade även hem 2 vaser

Eftersom jag har tokdille på glasflasor, vasar, glasaburkar klickade jag hem denna också ifrån
madame stoltz

Kika gäna in på millamix.se supermysig tjej med kanon sida som har något som passar alla!

Kram på er girlies!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar