Antal sidvisningar

2012-05-02

Kvällssol!

Kvällsol på min balkong!
Härligt, härligt!
Efter jojbbet lyxade jag till det... städning & kassar fick vänta. stället tassade jag ut med en vanilj latte på balkongen & invigde mina nya PS Vågö.
Förvånansvärt bekväm med kudde i svanken helt perfekt!

Hmm... kom precis på mig själv med att jag är en IKEA PS-aholic. Här ser ni min samling:
IKEA PS PENDEL Golvklocka Bredd: 56 cm Djup: 17 cm Höjd: 198 cmIKEA PS BRUNN Vas Diameter: 13 cm Höjd: 17 cmIKEA PS Värmeljushållare Diameter: 5 cm Höjd: 4.5 cm Antal i förpackning: 12 styck

Å fler lär det bli, det är nog det som finns i vårt hem ifrån det blågula varuhuset å så eld/tidningskorgen PS Svavel som jag bara ÄLSKAR!
Kolla så fin den är vid brasan:
Underbart!
Lämna gärna en liten kommentar/fotspår när ni hälsar på blir så mycket roligare å blogga då :-)
Nu sa jag kika in & hälsa på hos er söta brallisar!
Njut av kvällen sköningar
Candyshot 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar