Antal sidvisningar

2012-05-03

Balkonginspiration

Nu ska jättebalkongen pimpas!
Har letat inspiration till vår gigantiska balkong på 47 kvm men det har varit lite tunt & fler äån jag är på jakt så då passar jag på att dela med mig av vad jag har hittat. Först ut IKEA

  
elleer vad sägs om denna på balkongen som kommer ifrån Rusta

eller från EM
eller kika in hos Jysk om du har en större balkong
denna finns i mina ägor i väntan på något större
 
inköpta på Netto för ett par dagar sedan!
Det vore ju supermysigt om man skulle kunna få till något med denna känslan fast i en annan stil

Inspirationsbilder:

Hello there I soooo love it

Coolt med grön matta om man har inglasad balkong eller tak/markis

Till vår altan köpte vi 2 st vita PS Svinga
de kan jag vamt rekomendera borde även gå att fästa på en vanlig balkong om man klurar lite. Den är underbar att koppla av i.

Själv e jag vädigt sugen på att
göra en hörna med en soffa av lastpallar typ så här:

(lånad bild av pysseliten)

den här är oxå cool
Well det var lite av picsen i min inspirationsmapp. Hojta gärna om ni har några fina tips

¨
&
 natti natt!
Candyshot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar