Antal sidvisningar

2012-05-03

Stars ´n stripes

Ååå invigde min nyinköpta scarves idag.
Stars n´stripes, hade ett par tomteröda byxor till och min svarta kavaj stormtrivdes.
Me likey!

Älskar mina PS Svavel, en agerar tidningsställ & den adra som jag visade igår är vedställ men igår stötte jag på denna pryl

Vad tror ni? PS Svavel eller denna?

Idag kom även vårt nya bord till altanen hemlevererat, är såå glad att vi köpte bordet separat eftersom vi inte gillade kombinationen med stolar, så nu ska letas stolar, tips någon?
Här é Toronto:
Oj vinkeln blev visst lite skojig, sorry girls!

Denna tuffing följde oxå med hem idag
Den fanns även i svart:
Nu ska jag krypa upp i soffan & unna mig ett glas rosé
skål & the best of evenings to you girlies!

Candyshot


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar