Antal sidvisningar

2012-06-09

Give me more time!

Himmel & pannkaka!
Jag behöver mer tid!!! Hinner inte med, inte ens de saker jag gillar allra mest, en del får stryka på foten tyvärr å bloggandet är en av de sakerna, suck.
Hur får man mer tid???

Igår prioriterade jag att läsa de bloggar som jag älskar att följa så nu har jag uppdaterat mig lite i alla fall.
Tänkte försöka uppdatera  lite nu från min krokiga liv hihi.

Vi åkte ju till Malta förra helgen för att fira min underbara lilla mamma. Å sötisar MALTA is th´a shit.
Sååå lovely!
Där finns verkligen allt kultur, historia, sevärdigheter, pittoreska marknade, bad, uteliv och UNDERBARA invånare.

På lördagskvällen åkte i buss till Sliema för att äta (underbar middag) när vi skulle ta oss hem upptäckte vi att det inte fanns busshållplatser för att ta sig tillbaka. Kruxet var att flr att ta oss till Sliema hade vi åkt en låååång tunnel så det var lite svårt att ta sig tillbaka . Vi irrade runt i säkert 40 min innan vi kom tillbaka till köpcentrumet vi snurrat vid i början. Där fanns 2 st vakter som vi frågade om vägen.
Vet ni vad dessa underbar människor gör???
Jo, de öppnar gången under köpcentrumet, promenerar med oss i 10 min för att vi inte ska gå vilse & för att de ska visa oss vägen. Underbara!

Här kommer lite sköna Malta pics:
Idag har det bliit en långfrukost i solen på balkongen. Följt av bloggläsande i solstolen men nu mina fina börjar det bli mulet å jag huttrar lite. Inget gnäll från min sida för vi har nysått gräs så några vattendroppar skadar inte :-)
Nu blir det nog en tur till stan, en liten sväng på Blomsterlandet behöver verkligen ta tag i mina krukor...
ännu en sak som har fått prioriteras bort...

Njut av lördagen chics
Candyshot 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar