Antal sidvisningar

2012-06-12

Finbesök i staden!

Hello girls!
Vilken underbar dag det har varit. Igår hade jag en skitdag när allt kändes hopplöst. Det lev nog för mycket av allt helt enkelt...
inte hjälpte det med fotbollen heller vilken sur match usch! Nya tag på fredag I hope!
Det kanske iofs var bra med en urladdning för idag känns allt mycket bättre, hoppfullt å ganska fantastiskt.
Min morgon började med finbesök i vår bliande trädgård, titta så söt!

Så gulligt (påminn mig om det nästa år när den ätt upp mina tulpaner).
Tycker det är fantastiskt att man kan bo så centralt men ändå få besök av rådjur på tomten. Lite rart!

Varit på "tur" idag och ätit första mjukglassen i år i hamnen, mumsigt.

Igår blev vårt midsmmarfirande bokat ska berätta mer imorrn känns supermysigt!
Märker hur ofokuserad jag är eftersom tv:n är på i bakgrunden & fotbolle går iofs bar polen-ryssland men ändå...

Var en sväng i staden å kikade runt lite mest efter inspiration jag har ju sagt ett tag att jag känner mig färdig med inredningen, vilket känns heltokigt för det har jag aldrig varit innan...
...men lite fina saker fick jag upp ögonen på så kanske jag har fått nya griller i huvudet...

catch you tomorrow girlies

Candyshot


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar