Antal sidvisningar

2012-06-16

Count down!

Inte the final count down utan semester count down...
WONDERFUL, can´t wait!
En lugn start på helgen vaknade rätt tidigt smög upp för att inte väcka älsklingen.
Gjorde en chai latte å kröp upp i soffan utan tillbehör :-)
Ingen lap, ingen tv, ingen bok bara satt i soffan å tittade ut.
Reflekterade en hel del & bara njöt av att vara.
Det är sällan jag gör så men det var skönt. Tänkte på hur fort tiden har gått...
det är snart 2 år sedan som vi bestämde oss för att flytta hem 1 1/2 år sedan vi beslöt oss för att sälja lägenhet & bygga hus å nu 1/2 år sedan vi flyttade in i vårt nybygge...
1/2 år himmel vad tiden går fort helt otroligt!
Det är fantastiskt vad bra det hela blev. Jag älskar årt hus & skulle jag öra om det såå skulle jag nog ändra... INGENTING. Fantastiskt egentligen och jag som var så fruktansvärt nervös innan och under slutbeställning för tänk om man betalar X antal miljoner å kommer in i huset man själv ritat å inte blir nöjd??? Den ångesten hade jag. Lucky me som hade älsklingen som peppade & stod fast vid att det aldrig skulle kunna bli så.
KÄRLEK!

Idag har vi mest flutit runt grejat lite inomhus, städat och vattnat eftersom vi sått gräs. Det börjar synas lite gröna fjun nu, mysigt längtar efter att kunna gå barfota på baksidan.
en säng in till stan gav lite inspiration vill ni kika?
Funderar på denna till bordet vi köpte till balkongen...vad tror ni?

Oh my how I love Röshult...

Skulle sitta fint på min Tv-board har hintat lite till hjärtat...birthday coming up... håller tummarna!


 Jag kan ha visat denna fina innan?! Men ååå vad jag gillar den, älskar att sätta in foton, ord, tankar å sätta upp på väggen och denna var superfin1
Me like... fina lyktor...

Det får nog bli en iten shoppingtur imorrn oxå behöver mer inspiration och göra av med lite presentkort ;-)

Det blev en kort kolll idag nu väntar champagne, jordgubbar & bubbelbad mmmmyyssss.

Njut av livet mina hjärtan!

Candyshot



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar