Antal sidvisningar

2012-03-15

Vad var det som hände?!

Brrr...
Vart tog våårvädret vägen? En "small setback" var allt lite ruggigt imorse och ju närmare jobbet jag kom detso gråare blev vädret. Böörjade arbetsdagen med en varm kopp te.
Idag är en kort dag för mig så skööönt har tagit ut lite ledighet för att kunna strosa i butiker å få lite vårinspiration. Tänkte avverka Mairo, EM och Mio idag har spanat in finaste stolen som skulle passa toppenbra i vårt lilla gästrum OF COURSE så är den i högblank aluminium.
Vår stil hemma är vit, svart, grå, högblank aluminium å så valnöt förstås ska försöka fota lite men jag e inte superbra på det men skam den som ger sig :-) under tiden kan ni ju spana in pallen jag drömmer om.
Full fart mot helgen brudar! Så hörs vi senare när jag är full av vårinspiration!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar