Antal sidvisningar

2012-03-26

Oj oj oj


Go kväll på er där ute!
Oj vad dagarna går fort, fast det är himla roligt iofs. På jobbet är det full fart just nu så därför blir d förberedelser på orgonen å innte så mkt bloggat förrän jag landar i soffan om kvällarna.
Idag klämde ja även in lite kvalitetstid för mig själv :-) fick mina naglar fixade så de är fina igen får visa pics imorrn. Idag har jag även piffat ett hörn i huset som ni ser här nedan. Lampan kånkades hem för några veckor sedan och tidningsstället har jag gått och kikat på ett tag och inte kunnat bestämma mig för om jag gillar orginalet mest eller kopian.


Så när jag vårshoppade i vckan som gick blev jag övertygad och köpte kopian som jag hittade på Mairo. Vilken tycker ni finingar är bäst av kopiorna budget, mittemellan eller äkta varan från Maze lyx. Jag är en mellanmjölkensland girl så jag tog mittemellan. Budget NEWS finns på bolagret 199:-, min MAGASINE finns på Mairo 395:- och Maze kostar 699:-
Vilke tycker ni bäst om? Vore skoj å höra och toppen om ni kunde slänga in lite kommentarer gärna med länkar hem till er om ni har bloggar!
Må gott alla hjärtans fina där ute
kram på er!
eller mittemellan ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar