Antal sidvisningar

2012-03-11

Sometimes life just turns out to be Pleasures


Hallå världen! 
En underbar start på söndagen & på min blogg, hoppas jag. Det har legat och grott jättelänge egentligen i 1 1/2 år att jag skulle börja med en blogg, ända sedan vi började planera vårt nybyggda hus. En plats för mig själv, där jag kunde samla mina tankar, idéer och inspiration som bubblar inom mig likt champagne. Vore underbart om man oxå kunde få några andra med samma intresse att ha som bollplank.

Hade en underbar kväll igår hos goda vänner där vi firade födelsedagskillen Johan med god mat & dryck samtidigt som vi hejade fram Loreen i Melodifestivalen! En toppenkväll helt enkelt! Å underbart nog så vaknade jag med ett leende på läpparna när solen sken in på nästippen. Har snurrat runt och fotat inspirationsbilder i vårt hus idag för vi ska kanske bli kataloghus hos vår husleverantör SUPERSKOJ så håll tummarna! Nu ska jag ut i solen, fika på ett underbart café (pics kommer senare) å kanske en å annan interiörbild när jag tömmer camen. Njut av dagen vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar