Antal sidvisningar

2012-03-20

Inspiration

Har haft en underbar helg utomhus med fika i solen, långa promenader å lite start av vårträdgårdsarbetet. Bara njutit plöjt inredningstidningar som jag inte hunnit läsa under veckan å så har jag snurrat runt å läst bloggar som jag följer för å uppdatera mig. Här kommer l,ite inspirationsbilder som jag gillade:

de här kommer faktiskt från webshoppen dalani. De har kampanjer där de säljer inredningsdetaljer, möbler etc. till kraftigt nedsatta priser. Maila mig eller kommentera och lämna er mailadress så skickar jag en inbjudan för då får DU 150kr att handla för. 150 kr får man med inbjudan och inte om man anmäler sig själv på hemsidan så hojta så fixar jag det. Har redan klickat hem bla dessa fina ljusen:

Så nu väntar jag bara på att paketet ska dyka upp så är mysfaktorn total.
Njut av dagen vänner!
Catch you later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar