Antal sidvisningar

2012-10-02

Godmorgon världen!

 
Visst är det väl en härlig syn utanför fönstret även om det är mörkasre tider nu så börjar jag vänja mig vid höstkänslan och har accepterat att sommaren är förbi.
 
Men för att riktigt komma i myskänslan var jag ju tvungen att uppdatera med ett par nya härliga ljuslyktor...
Visst är de underbara? Lite råa men ger fantastiskt sken.
 
Här kommer lite pics från skördefesten som jag lovade igår.
Ifrån underbara Gårdby lanthandel & cafe´.
 
 
Här kommer lite close-ups oxå
 
 
Mycket mumsigt finns att köpa i söta askar och burkar...
 
 
 Underbar miljö att få inspiration ifrån...
 
 
& mitt i denna miljön kan man sitta å njuta av en kopp kaffe eller varför inte kopp varm choklad med ljuvliga småkakor.
 
Njut av dagen alla fina hjärtan!
Å har ni vägarna förbi Öland så sväng förbi Gårdby supermysig liten by!
 

 
Candyshot
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar