Antal sidvisningar

2012-09-30

Ska jag?

Hmm... Jag tog visst semester men kanske så är det slut med det nu? Har saknat bloggandet å nu börjar livet ramla på plats igen, så nu ska jag nog ta nya tag.

I helgen har vi varit runt på vackra Öland & årets skördefest. Öland visade sig från sin vackra sida
Underbart höstväder med strålande sol!
 
 
Mycket fint att se på, mysiga små smultronställen att besöka!
Tar ni en tur nästa år så kan jag varmt rekomendera Ölands Örtagård i Stora Frö här får man en upplevelse för alla sinnen med dofter och ljuva smaker av både kryddor, drycker och marmelader.  Eriksöre har en stor variation av lite av varje pumpor, langos, hantverk med tomtar och smycken.
Gårdby Lantcafe kan jag också rekomendera...
därfifrån kommer lite mer pics under kvällen eller morgondagen!
 Candyshot
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar